7 Mayıs 2012 Pazartesi

Gelmiş de Geçiyor 2012 Hıdırellez’imiz



Son yıllarda baharın müjdesi olarak bilinen Hıdırellez İstanbul’da da çeşitli etkinliklerle kutlandı 5 Mayıs aksamı. Birkaç sene önce Ahırkapı’da düzenlenen şenlikler bu sene Parkorman’da çatısı altındaydı. Aynı zamanda yine Ahırkapı’da da şenlikler kutlanmış. (Bu bilgi maalesef Parkorman etkinliği gibi bizlere duyurulmadı. Eğer bilgim olsaydı orayı tercih ederdim açıkcası.)

Çeşitli firmaların sponsor olduğu etkinlik öğlen saatlerinde başladı. Bu sene beni her yaptığı çalışma ile sevindirik kılan bir sponsor da DOGO’idi… Ben tasarımlarını ve enerjilerini çok seviyorum. Onlarla ilgili yaptığım tüm yorumlar sonucunda herkes benim, onlar için çalışan gizli bir ajan olduğumu düşünüyor. Kendilerine bu isteğimi dile getirdim elbet, ancak İzmir merkezli olduklarından şimdilik uzaktan seveceğim kendilerini… Etkinlik öncesinde de sürekli sosyal medya aracılığı ile duyurdular Hıdrellez şenliklerinde olacaklarını. Yine birbirinden güzel ürünler ve eğlenceli resim çerçeveleri ile etkinlik alanını şenlendirmişler. O yüzden herkes adına ben DOGO’ya teşekkür etmek istiyorum.

Caddebostan Sahilinde ise sakin bir ambiyans sizleri beklemekteydi..Dilek balonları sırayla gökyüzüne bırakıldı ve gökgürültülerinin ardından ferah bir yağmur çiseledi Cumartesi akşamına..

Danslar edildi, ateşten atlandı ve dilekler kağıda yazılıp suya atıldı.
Herkesin gönlünden geçen dileğinin gerçekleşmesi de bizim dileğimiz olsun.

Sevgi ve Saygılarımızla,

Signora_M ve Mrydrc

2 yorum:

  1. Çoook beğendiğim sitenizin temasını.
    Ben bu sene hidarellezi kutlayamayanlardanım :(

    YanıtlaSil
  2. iki Deli Kadın'dan Nuray'a bizden de selamlar : ) İnşallah seneye Hıdırellez şenliklerinde hepberaber oluruz...
    Not: Bizde takılarınızı çok beğendik, beğendirmek ve blogumuzda ağırlamak için kolumuza da istiyoruz : )

    YanıtlaSil