7 Mayıs 2012 Pazartesi

Bahar Gelmiş Üniversiteler Şenlenmiş


Üniversite hayatını birebir yaşamadım, ancak etrafımda bu zamanı tatmış dostlarım var. Her sene dönem sonuna doğru tüm üniversiteler şenlikler düzenliyorlar. Ben de hep katılmak istemişimdir de fırsat bulamamışımdır.

 
5 Mayıs 2012 akşamı Boğaziçi Üniversitesi’nin düzenlediği Taş Oda Konserlerine gitme fırsatını buldum. Taşoda Konserleri Nedir ki acaba dedik Herşey bir yana o kadar gencin arasında kendimi daha da genç hissettim (18 falanJ). Belki bir geceliğine de olsa herşeyden uzak kalmak eminim oradaki herkese çok iyi gelmiştir.

Yemyeşil bir yol. Solda Boğaz Manzarası sağda yeşillikler arasında kalmış Taş yapılar,eski mimariye sahip binalar… Harika bir atmosfer. Gökyüzünde dolunay ve yıldızlar.


Yeşil çimlerin üzerinde biz gençler ve fonda sürekli devam eden canlı performanslar. Tanıdık gruplar değil, ancak eğlence çok tanıdık… Orada bulunma amacı aynı olan bir sürü genç ile eğlence nasıl kötü olur ki değil mi…

Önümüzdeki senelerde de bu deneyimi tazelemek istiyorum.
Haydi hep beraber olalım seneye ve daha bir çok üniversite şenliklerinde : )

 
Sevgilerimle,

Signora_M

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder