14 Haziran 2012 Perşembe

Otobüs Tren Cip Bip ! Biiiiippp :)




Okuyacak olduğunuz olayların hepsı gerçekten yaşanmıştır : ) Şaka değildir : )
İki gün önce yaşadığımız otobüs macerasından esinlendik ve Aklımıza Gelen Herşey’de sizinle paylaşmak istedik : ) Hayatın İçinden Bir Yazı… Otobüs Maceraları



Yer: Bostancı – Ümraniye Otobüs Hattı 19D

Aslında daha en başından anlamalıydık bu otobüste bir olay olacağını… Otobüse binerken malumunuz akbil kullanıyoruz. Daha biz akbilimizi çıkardık en az 10 kişi ‘’Basmayın sakın, arızalı’’ diye uyardı bizi. 

Birbirimize baktık ve şaşkınlıkla ‘’ Vayy süper, bugün de bedava gidiyoruz’’ diye sevindirik olduk. Bir yandan otobüs gidiyor, bir yandan yeni yolcular biniyor, bir yandan her yeni yolcuyla beraber aynı 10 kişi ‘’Basmayınnn’’ diye bağıyor.Hatta azarlarcasına : )

Şöförümüz bir yandan araba kullanıyor, diğer taraftan yolculara yetişiyor ve cep telefonu ile akbil arızası için destek alıyor bir eliyle de akbil cihazının kablolarını telefondaki direktiflere göre söküp takmaya çalışıyor  : )



Yolu yarıladık, telefonla destek almaya devam ediliyor. Veee beklenen ses akbil makinası DIT’ladı :) Otobüste tam bir sevinç havası. Şöför Bey bağıyor ‘’Elden ele akbilleri uzatalım beyler’’ diye. Biz de beylere söyledi diye üzerimize alınmadık aslında : ) Şaka bir yana akbil hırsızlığı da başladığı için göndermedik akbilleri. Signora_M ‘in  yanında oturan gönüllü akbil göndericisi arkadaş aynen şunu söyledi. 

‘’Bana verin akbilinizi, ben korurum. ’’ Akbil korumacılığı artık nasıl bir işse onu pek bilemiyoruz : ) Signora_M, bunun üzerine akbilini gönderdi ve bedava yolculuk hayali gerçek olamadı : ) Ama Mrydrc bu riski göze alamadı, daha önceden akbil çaldırdığı için korku sarmıştı : )

“Benim akbilim bu değil” “Adınız ne” “Sizin akbiliniz bu olabilir mi ” figanları ile yolculuğumuz son buldu. Emininm otobüs içerisinde sorun yaşayanlar kadar. Bir aşka otobüse bindiğinde akbillerinin karşımış olduğunu farkedecek pek çok yolcu daha olmuştur : )



 
Yer: Ataşehir Otobüs Durağı

Bundan birkaç sene önce işe gitmek için Signora_M otobüs durağına geldi. Çok yapmaz ama o günde kat kat giyinesi tutmuş : ) Hava soğuk, atkı eldiven, şemsiye, şapka bile takmış : ) O zamanlar kanı donukmuş demekki.  : )

Uzak diyarlardan otobüs geldi beklenilen durağa. Tabi sabah saatlerinde kolay binebilmek ne mümkün. Şöför ön kapıyı açmadı. Ortayı açtı, eller havada ortaya koştu kahramanımız. Beni de bekleyin der gibi : ) Tam orta kapıya gidildi, kapı kapandı. Arka kapı açıldı bu sefer. Tabi arkaya doğru depar atıldı : ) Tam yine gidildi ki arka kapıya, o da nesi arka kapı kapandı. Bu sefer  tahmin edin ne oldu? 

Evetttt ön kapıyı açtı : ) Ve ön kapıya koşuldu tekrardan. Şapka kaymış başından, eli yüzü terlemiş : ) Kan ter içinde bir ordan bir oraya koşuyor ve bu sefer ön kapıdan binmeyi umut ediyor.Oldu mu? HAYIRRRRRRRR : )



 
Yine  Ön kapıya gidiliyor ve kapı yine kapanıyor. En arka kapı açılmasın mı bu sefer de : (  Umut fakirin ekmeği derler misali, en arka kapıya koşuyorm ve yine kapılar yüzüne kapanıyor : ( 

Bakmayın gülümsediğimize o otobüse binemedi ve sinirden durakta ağladı kahramanımız Şimdi dolu otobüs gördüğünde hiç yerinden kıpırdamıyor bile : )




Bu anılar bitmez anlat anlat… Biz, aklımıza gelenlerden iki tanesini sizinle paylaşmak istedik.Sürekli bu sıcak günlerde otobüslerin hallerinden, klimasızlıktan, tuhaf kokulardan bahsediyoruz..Hatta bahsetmek ne kelime yakınıyoruz...

Eğer sizin de paylaşmak istediğiniz anılarınız varsa twitter ve facebook hesabımızdan bize ulaşabilirsiniz. Siz yazın biz de paylaşalım, gülelim, eğlenelim : )

Beklerizzz, ama fazla bekletmeyiniz otobüsleri beklemek sabır bırakmadı, sizi merak ederiz : )





4 yorum:

  1. Ahhh zavallı Signora_M...Pişmiş tavuğun başına gelmemiştir bu kadar olay...

    YanıtlaSil
  2. Ohoo dana neler var bende:)) Cok traji komik olaylar:))) Kıyamadın bana dımı:)

    YanıtlaSil
  3. Ben tam tatlımı kurtarmıştım hep onu arabayla götürüyordum heryere ama benimde ehliyet gitti :( Bende kaldım şimdi otobüs, minibüs, dolmuş vs.vs. Ben otobüse binmeyeli uzun yıllar olduğundan hatırlayamıyorum ama :))))) yakında maceralarım olur herhalde :)

    YanıtlaSil
  4. Yaaa evet hayatım halktan cıktım sınıf atladım derken ehlıyet gıttı:) Boyle komıklıkler de lazım arada:)

    YanıtlaSil