27 Aralık 2013 Cuma

Seni Bekliyoruz 2014



 Eveett, 2013'ü gönderiyoruz..Son günleri artık : )

Bakalım 2014 bize neler getirecek...Dilek ağacımızda bir sürü güzel söz döküldü sizler için.. Umarız hepsi ve daha fazlası hepimiz için gerçek olsun.. Yeni yıl hep yeni umutlar demek değil mi : ) Umutlarınız artsın eksilmesin efendim : )


























Yeni yıl dileriz ki sizlere de sanş getirsin... Bizimle dileklerinizi paylaşmak isterseniz, dileklerinizin fotoğraflarını #2014dileğim hastag'i ile yollayın aşağıda gördüğünüz çerçevenin içine koyup paylaşalım birlikte :) Ne kadar çok istediklerimizi dile getirirsek olur.. Atalarımız boşa dememiş "Birşeyi 40 kere söylersen olur" diye ;)




6 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Mevlüş günaydın bu yorumu ne zaman okuyacağın hakkında bir fikrim yok 1 hafta önce bir tanı konuldu bir hastalığım ortaya çıktı bir kaç aydır idrarla ilgili bir problem yaşadığımı düşünüyordum 😁 aslında o bir timörmüş ve yayılmış daha önceden kontrole gitmediğim için farkına varmamışım doğal olarak Panreas kanseri olduğum ortaya çıktı neyse helallik dilenmeyeceğim sana karşı yaptığım hareketleri sevgimin büyüklüğünde yatan sinir patlamasına bağlıyorum umarım bir gün beni affedersin aslında bir kaç hafta önce Caddede görmüştüm yanına uğrayacaktım ama utandım kemoterapi ye başlandığı için saçlarım ve kaşlarım dökülmeye başlıyordu bende kazıttım yani dökülmesini beklemedim açıkcası bu halimide beğeniyorum her zamanki gibi ama doktorların bana pek bir ömür verdiği söylenemez 2021 i görürsemde 2022 yi çıkaramam beni affetmeni isteyemem ama sen benim gözümde hala kötü kadın Mevlüde sin ama diğer yandan bende senin Dokin olmuştum affedersin bilmiyorum ama ben ölüyorum umarım özürümü kabul edersin mutlu ol

    YanıtlaSil